duminică, 12 aprilie 2015

Sarmale cu foi de varza acra si rosii intregi decojite SunFood

Hristoa a inviat!
Va doresc un Paste fericit si binecuvintat alaturi de familie si cei dragi! Chiar daca este sarbatoare si multi dintre voi sunteti cu siguranta in familie, asa se face ca anul acesta sa petrec pastele doar cu copilul, dar nu sunt suparata ca nu este toata familia, astfel am ocazia sa ma ocup si eu putin de blog. Asa ca sa fiu in ton cu sarbatoarea va invit la niste sarmale cu foi de varza acra si rosii intregi decojite SunFood. Este o provocare lansata de Sun Food fructe si legume la care am raspuns cu drag, mai ales ca si tema este tare frumoasa.





Ingrediente
-700 gr carne pui (piept si pulpe superiare dezosate am folist eu)
-100 gr orez
-1 conseva rosii decojite intregi Sun Food
-1 legatura ceapa verde
-1 legatura mica de marar
-1 legatura mica patrunjel
-1 morcov ras
-sare, piper
-1 lingura cimbru
-100 gr apa daca este necesar la fiert
-1 varza acra


Mod de preparare

Eu prefer de fiecare daca cand fac mancare cu carne tocata sa o cumpar eu si sa o toc acasa, asa sunt sigura ce pun in farfurie. Asa ca am cuparat un piept de pui si 400 gr de pulpe dezosate care le-am tocat la robot. Orezul l-am spalat si l-am lasat in apa sa se hidrateze putin. Intre timp am spalat zarzavatul si l-am ticat marunt.  Intr-un bol am amestecat bine carnea cu orezul scurs bine de apa, verdeturile, morcovul ras, sare, piper si o lingura de bulion asta daca vreti voi.

Am ales frunzele din varza si le-am taiat marimi potrivire.Dupa care am inpachetat fiecare sarmaluta. Si uite asa una cate una gata si vasul meu s-a umplut.




Am pasat rosiile decojite cu ajutorul mixerului vertical, dar nu foarte tare , am lasat si cateva bucatele sa se vada si am turnat totul peste sarmale.Am pus putin cimbru si piper peste rosii. Daca vi se pare ca e prea putina zeama puteti aduga si putina apa.

Am dat totul la cuptor la foc mediu timp de 1 ora si 30 min , cel mai bine gustati sa fiti siguri ca este gata.

Pofta buna dragilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog