miercuri, 31 mai 2017

8 ani de blog

Acum 8 ani la inceputul luni mai m-am hotarat sa fac ceva care sa imi umple timpul si unde sa imi pot expune pasiunea mea pentru gatit. Un inceput haios daca ma uit acum in urma la pimele mele retete dar atat stiam sa fac pe atunci. Cu timpul insa m-am documentat mai mult, am adunat carti, am cumparat si in alte limbi, chiar daca nu inteleg nimic fara o traducere cu ajutorul lui :) , m-am abonat la bloguri de la care am invatat si invat multe, mi-am facut FB ca fara el in ziua de astazi greu te promovezi :)) ( apropo daca vreti sa dati LIKE  si SHARE ma gasiti aici   ) am participat la concursuri de la care am  o multime de chestiii dragute si utile in casa....( e bun si la ceva blogul asta))...bani mai putin ca inca nu am reusit sa aflu eu secretul cum e cu banii pe net , dar nici nu am pus accent pe acest aspect....si DA reclama de pe blog e pentru bani, putini dar daca dati click cate un pic se aduna :)). Dar indiferent de situatie blogul pentru mine inseamna acea particica din EU unde ma regasesc si unde stiu ca cineva, undeva sigur imi citeste randurile, imi pune in practica retetele. Ma bucur de fiecare data cand gasesc pe blog sau Facebook comentarii cu multumiri, aprecieri ca au facut ceva si au reusit, ca este pe placul lor si al familiei. Pentru ca ma vizitati si intrati in casuta mea virtuala VA MULTUMESC! Va multumesc ca iubiti reteta de placinta moldoveneasca facuta de mama care are 24931 de vizualizari ( ar fi trebuit sa isi faca si ea blog sigur avea succes), Cusma lui Guguta, chair daca nu are poze de calitate, se pare ca si bucataria moldoveneasca e foarte cautata , la fel si cu salata Suba care recent am refacut reteta dupa o varianta mai moderna. Va multumesc ca sunteti aici, ma iubiti, criticati si vizitati blogul.


Pentru acest fapt am decis sa va fac un cadou: o selectie din cele mai reusite torturi ca sa le puteti avea la indemana pentru orice ocazie .

Pntru doritori puteti descarca in format pdf. aici

Urmeaza si o selectiede aperitive si fel principal, stati pe aproape :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog