vineri, 15 mai 2015

Salata " Bratara rosie" cu rodie

Aceasta salata am facut-o de Revelion si am uitat sa o postez. Astazi cautatnd prin poze am realizat ca nu am postat reteta. Este o salata altfel se face foarte usor in ciuda formei pe care o are, sinecr eu as scoate nucile din reteta daca s-ar minca a doua zi salata si as pune ceva acritura. Acum fiecare cu gusturile sale.

Pentru reteta avem nevoie de:

-3 cartofi maricei
-1 piept de pui
-2 bucati de sfecla rosie mai mici sau una mare
- 2 linguri nuca macinata
- 1 rodie
- maioneza din doua oua ~ 200 gr
-sare si piper

Mod de preparare

In marea majoritate a retetelor am gasit ca pipetul de pui se face in tigaie sincer eu am optat pentru varinat de al face pe grill cu cu putina sare si piper.
Cartofi si sfecla se fierb cu putina sare si apa apoi se curata de coaja.
Rodia se desface si se aduna bobitele.
Sfecla se da prin razatoare si se amesteca cu nucile si sare.
Intr-o farfurie se pune pe mijloc un pahar apoi de jur imprejurul acestuia cartof ras, dupa care maiozeza, pieptul de puitaiat fasaii, maiozeza, sfecla, maioneza si in final bobitele de rodie. Trebuie sa ai dati o forma rotunjita pe margini cand claditi salata apoi  se scoate paharul. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog