joi, 28 mai 2015

ciorba de pui cu taitei ( din oua de prepelita)

Si iar oua de prepelita in retetele mele :)) ce sa ai faci daca sunt bune si daca tot am ocazia sa gatesc cu ele in cadrul proiectului Traditie si gastronomie romanesca. Am facut putintica ciorba cu pui de tara pentru copil, ca noi am mancat ciorba de legume cu zdrente .

Reteta este foarte simpla si sa nu va speriati de taiteii de casa sunt simplu de facut. Eu i-am facut cu faina alba in amestec cu putina faina neagra. Dar voi ai puteti face simplu cu faina 000.

Nu uitati de concursul organizat de Gina Bradea cu premii de la Ferma de prepelite japoneze din Fundeni




ingrediente
-300 gr carne de pui
-1 litru apa care va scadea la fiert
-1 morcov
-1 felie mica de telina
-1 bucata mica de radacina patrunjel
-leustean si patrunjel verde tocat o lingura
-bors dupa gust
-sare
-2 oua de prepelita
-faina cat cuprinde 

Mod de preparare
Carnea se pune la fiert si se spumeaza. Intre timp pregatim legumele. Se spala si se taie cuburi. Cand carnea este aproape gata se pun legumele.
Pentru taietei am folosit doua oua de prepelita care le-am spart in mijlocul fainii, am pus putina sare si am  framanta un aluat consitent , si destul de tare. Cu ajutorul sucitorului am intins o foaie subtire si am taiat-o fasii, dupa care am lasat-o sa se usuce. Cand s-au uscat am taiat fasii mici,vezi in imagine



Peste legumele si carnea fiarta am adaugat   taiteii si i-am lasat sa fiarba putin dupa care am pus borsul fiert in prealabil si am lasat sa mai dea  in cateva clocote. L-am optit si am pus patrunjel si peustean tocat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog