vineri, 15 mai 2015

Tortilas sau lipii de casa



De obicei cumparam aceste lipii insa intr-o zi nu am gasit in magazin si avem nevoie de ele am facut in casa. Sunt extrem de usor de facut nu iti ia mai mult de 30 min. costa mult mai putin sa le faci iar copilul le adora, dupa cum vedeti nu m-a lasat sa fac si eu o poza :)) si seamana taree mult cu ce facea mama in copilarie cand nu era paine la magazin si le mancam cu orice:))

Reteta o am de aici  Adi Hadean

Ingrediente
- 2 cani faina ~ 500 gr
-1 ceasca apa ~ 200 ml
-2 linguri de ulei
-1 praf de copt
- un varf de cutit de sare

Mod de preparare

Se pun toate ingredientele intr-un bol, (praful de copt l-am amestcat cu faina) si se amesteca. Se obtine un aluat tare . Se acopera si se lasa 15-30 min.
Se imparte aluatul in parti egale, se modeleaza bile apoi se intind cu sucitorul, cat de rotund posibil.
Puneti pe foc un grill sau tigaie antiaderenta sa se incinga apoi puneti foai, cand incepe sa se faca basici se intoarce pe partea cealanta si se mai lasa putin ~ 30 sec. Se coate intr-o farfurie si se acopera cu un prosop sa nu se intareasa. La fel se procedeaza cu celelante foi.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog