sâmbătă, 7 noiembrie 2009

dulceata de gutui rase



Ingrediente:
  • 2 kg gutui rase
  • 2 kg zahar
  • 1 l apa
  • 3 pliculete zahar vanilat
  • 1/2 lamaie
  • 4 borcane 800

mod de preparare:

Sa va spun cate gutui am avut nu stiu am cantarit rezultatul

final care a fost de 2 kg gutui rase. Pe acestea le-am pus intr-o oala si le-am dat la foc

adaugand peste ele 2 kg de zahar si 1 l apa.( nu am facut nici un sirop le-am pus pur si

simplu la foc pe toate). pe la mijlocl fierberii ~ peste 1 h am adaugat feliile de lamie si am

mai last sa fiarba inca o ora. Cand si-a schimbat culoarea si a mai scazut este gata.

cand am luat-o de pe foc am adaugat zaharul vanilat. Am pus dulceata in orcan am dat-o la cuptor pe inca 20 min...ea prinde o "pojghita"deasupra( nu stiu daca m-am exprimat corec dar asa am primit indicatii. se scoate din cuptor se pun capacele si se dau la intuneric.

Ps. a da sa nu uit....Felicia ma invata ceva...ca sa nu faca "floare" se pune o pastila de aspirina pisata peste fiecare borcan de dulceata....Multumesc Feliciei pt sfat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog