vineri, 5 martie 2010

minestrone


Ingrediente:

-1 tulpina telina
- 200 gr boabe fasole(eu am folosit fasele fiarta in casa dar se poate pune si din conserva)
- 1 ceapa
- 1 cartof mic
-1-2 morcovi
- rosii zdrobite sau rosii in bulion
-1 dovlecel(eu am am pus)
-1 catel usturoi
-supa de pui
-oregano
-busuioc
-ulei de masine
- stelini
- parmezan
-patrunjel

Mod de preparare

Legumele se spala si se taie cuburi . Se incalzeste intr-o oala ulei apoi se pune telina taiata bucati, ceapa ,usturoiul,morcovul, dovlecelul, cartoful si se lasa sa se imoaie 20min. fara sa se rumeneasca, apoi se adauga supa de pui si se las asa fiarba, dupa 15 min de fiert se aduga rosiile.Cand sunt gara legumele se aduga fasolea si pastele stelini, se lasa sa firba pana cand sunt gata pastele se condimenteaza dupa gust cu sare , piper si oregano, busuioc.Se serveste cu parmezan si patrunjel tocat marunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog